viernes, 7 de marzo de 2014

ACTIVIDADE 7

ACTIVIDADE 7
1-    Actividade da restauración, que é desempeñada polas persoas que teñen este tipo de establecementos, os cales están dedicados a servir, mediate precio, comidas e bebidas para ser consumidas no mesmo local.
2-    O número de restaurantes na Costa da Morte en decembro de 2004 era de 213, o que supón o 11,8% da oferta provincial (1811 restaurantes na Coruña) e o 4,2% da oferta autonómica (5040).
En canto á categoría dos establecementos, colle destacar que tan só existe 1 restaurante de máis de 2 tenedores, sendo maioritarios os de cuarta categoría (179) que representan o 84% da oferta hosteleíra da zona, ao igual que ocorre a nivel provincial e autónomo, onde os restaurantes de cuarta categoría supoñen o 77% da oferta total da Coruña e máis do 81% en Galicia.
3-    Deste porcentaxe de poboación que sole ir a comer fora ou cear (aproximadamente o 50%) podemos establecer diferentes ratios de frecuencia:
Varias veces ao ano: 25%
Varias veces ao mes: 15%
Unha ou dus veces por semana: 8%
Tres ou catro veces por semana: 2,5%
A diaria para comer: 4%
A diaria para cear: 1%
4-    Existen varios tipos de clientes que solen ser 3:
Clientes diarios: son os que acuden a tomer o chamado “menú do día” normalmente por motivos laborais.
Clientes directivos de empresas, viaxantes, profesionais liberáis, etc: son os que acuden aos restaurantes para comer da carta.
Clientes de fin de semana: solen ser familias, aínda que algún restaurantes non teñen este tipo de clientes polo que aproveitan o domingo para facer cerre semanal.
5-    A relación de productos que se ofrecen depende, fundamentalmente, do tipo de restaurante. O menú que elabores estará composto polos diferentes pratos co restaurante ofrece ao clientes e pode ser de varios tipos (menú fixo, menú gastronómico ou de degustación, menú carta, menú da casa, etc). Á hora de establecer os prezos tendrás que fixarte no precio medio que marca o mercado ou a competencia.
6-    Os tipos de provedores solen ser maioristas como poderían ser de: carne, peixe ou vexetables.
7-     
AMEAZAS
OPORTUNIDADES
Sensibilidad hacia factores económicos.
Maior disponibilidad de renta e tempo de ocio
Aumento na oferta de restauración.
Desarrollo turístico
PUNTOS FORTES
PUNTOS FEBLES
Sector consolidado e maduro
Escasa formación en creación e xestión de empresas.
Boa relación calidad-prezo
Falta de diferenzación na oferta de productos e servizos.

8-     
a-    Podería ofrecerlle distintos tipos de pratos da zona como carnes e mariscos.
b-    Se o prato é moi vendido e a cantidade de persoas que lle gusta.
c-    A daría a coñecer mediante a publicidade dos xornais, a radio ou internet.
9-    Pois dependería do tamaño, do emplazamento e de si optamos por comprar ou alquilar o local.
10- Non aparece ningunha taboa cos datos.
11- Pois apartir dos primeiros anos non se conseguirán moitos beneficios pero subirán ao longo do tempo
12- Sen datos posibles.
13- Cun préstamo.
14- Ter a ESO completada e con certa experiencia en hostelería.
15- Nas seguintes páxinas web:
Xunta de Galicia: www.xunta.es
Turgalicia: www.turgalicia.es
Instituto Galego de Promoción Económica: www.igape.es Instituto Galego de Estadística: www.ige.xunta.es
Instituto de Estudios Turísticos: www.iet.es Instituto Nacional de Estadística: www.ine.es Centro Superior de Hostelería de Galicia: www.cshg.xunta.es Asociación de Hosteleros de Santiago: www.santiagohostelería.com
16- Non se necesitaría ningún centro para formarte, so ter a ESO.

No hay comentarios:

Publicar un comentario